SATOn strategia

Asiakaskokemus - asiakasta lähellä

Haluamme hoitaa jokaisen asiakaskohtaamisen sydämellä ja vankalla ammattitaidolla. Yhdenmukaiset toimintamallimme takaavat saumattoman ja tasalaatuisen asiakaskokemuksen.

Asiakkaamme tuntevat meidät nimeltä ja me tiedämme, mitä he asumiseltaan odottavat. Ajantasainen tieto mahdollistaa ennakoinnin asiakaspolun eri vaiheissa.

Kanssamme asiakkaamme pystyvät keskittymään kaikkein tärkeimpään: oman näköiseen elämään.

Vastuullisuus ja kestävä asuminen - kotitaloja, jotka kestävät aikaa

Tarjoamme asukkaillemme vastuullisen tavan asua ja kannustamme heitä kestäviin valintoihin arjessa. Luomme viihtyisiä, turvallisia ja monimuotoisia naapurustoja.

Rakennamme ja ylläpidämme kotitaloja taloudellisesti järkevällä tavalla elinkaariajatteluun pohjautuen. Minimoimme toimintamme ympäristövaikutuksia ja talomme kestävät seuraaville sukupolville.

Pitkäjänteisesti kannattava liiketoiminta mahdollistaa vastuullisen toimintamme.

Satolaiset - edelläkävijöinä myös huomenna

Olemme olleet suomalaisen asumisen asiantuntijoita jo yli 80 vuotta ja olemme sitä myös ylihuomenna. Satolaiset ovat tärkein voimavaramme.

Uudet ideat ja tapa toimia yhdistyvät jatkuvaan kehittämiseen ja kannattavuuteen. Jokainen satolainen kehittää ja rakentaa tulevaisuuden SATOa. Meillä on rohkeus uudistua ja kyky onnistua.

Strategiset tavoitteet ja onnistumiset