Asiakaspalvelu ja vuokraus
Kohtaamme asiakkaan lämmöllä
Asiakaskokemus on meille ykkösjuttu. Kotiin liittyvät asiat ovat ihmisille isoja ja sydäntä lähellä, ja haluamme palvella heitä sen mukaisesti. Kohtaamme asiakkaamme lämmöllä. Haluamme ratkaista jokaisen tilanteen sydämellä ja vankalla ammattitaidolla.
Tavoitteenamme on parantaa SATO-asiakkuudesta syntyvää kokemusta. Käännämme palvelukulttuuriamme asiakasvetoiseksi konkreettisilla toimenpiteillä, jotka lisäävät asiakasvuorovaikutusta, parantavat asiakaskohtaamisten laatua ja varmistavat, että asiakkaiden asiat hoidetaan sujuvasti ja huolella.
SATOn Asiakaspalvelussa palveluasiantuntijamme pitävät huolta asiakkaan ongelmien ratkaisemisesta loppuun asti, vaikka osan toimenpiteistä suorittavat edelleen yhteistyökumppanimme. OmaSATO on tärkein palvelukanavamme, jonka kautta asiakkaan on helppo kertoa tarpeensa ja osaamme ohjata hänen asiansa oikealle satolaiselle tai kumppanille.
Löydämme asiakkaallemme kodin
Tehokkaalla vuokraustoiminnalla varmistamme asunnontarvitsijoille nopean asunnon hankinnan. Löydä koti -sivuillamme asiakkaan on helppo selailla vapaita koteja, poimia sopivimmat hakemukselleen ja jäädä odottelemaan kutsua asuntonäytölle. Vuokrasopimuksen teko sujuu sähköisesti sekä tietenkin tarvittaessa myös toimipisteissämme.
SATOn asiakkaiden kysynnästä suurin osa kohdistuu kaksioihin, yksiöt ja kolmiot ovat seuraavaksi suosituimpia. Haastavassa markkinatilanteessa panostamme erityisesti vuokrausta parantaviin toimenpiteisiin.